Bir delinin keder defteri 

Adi otobüs şoförünün beni peşinden koşturup kapıyı açmadan basıp gitmesiyle yazmaya karar verdim dünyanın bütün namuzsuzlarına  yazıyorum.

Bu fikri bana kankilerim verdi geceleri gündüzleri sokakta yatakta tuvalette adım attığım her yerde kendi kendimle konuşmalarıma çözüm kendi kendine yazma fikri!

Onları dinlemeye karar verdim güzel bi uyku istiyorum çünkü.Geceleri her insan kendi kendine konuşur her şeyi abartan bir delisin diye düşünenler bokumu yesin benim konuşmalarım boyut atladı kendi içimde çığır açtım evet her insan kendi kendine konuşur ama kendi kendinize münazara yapıp dakikayı geçen diğer konuşmayınca kızıyorsaniz deliliğe kocaman bir kucak açmışsınız demektir.

Küfürden ve argodan asla hoşlanmam beni bu aq şoförü dellendirdi babasının malı sanki pezevenk neyseki aradan 10 dakika geçmesi ile yeni otobüs ufukta göründü bir fakirlik belirtisi olarak boş  gelen otobüse delicesine sevinmek.

Bir Cevap Yazın

