6

Ellerim böyle boş mu boş mu kalacaktı gözünde hep yaş mı yaş mı kalacaktı” önümde oturan kızın kulaklığından geliyor bu sözler bu kadar yüksek sesli müzik dinlemek sağır etmez ama böyle sözler sağır kör dilsiz en sonunda kalpsiz eder insanı.

Bu da otobüsün en bilindik ikinci tipidir alayına isyan alayına dehşet.Son ses yaşar acısını,bir haftalık manitasından ayrıldı diye zindan eder dünyamızı namuzsuz. “Beni böyle bırak git git gidebilirsen” namuzsuz dedim ama pişman oldum şimdi severim muazzez abacıyı sıradaki şarkının bu olduğunu bilseydim sövmezdim hani.

Bu şarkıyı dinlerken  gözünden iki damla yaş süzülmeyenin kalbinden şüphe ederim aslında insanların çoğunun kalbinden şüphe ediyorum.

Zaten dünya dediğin yer bu kalpsizlik karşısında kalbini koruyabilme savaşının meydanı değil mi? 

Ah muazzez abla yine yaptın yapacağını bu sefer de benim için tüm gidenlere gelsin “beni böyle bırak git git gidebilirsen”

4 thoughts on “6”

  1. Hayatımda iki Muazzez Ersoy şarkısı dinlemedim; mutlu hissetmeli miyim, bilemedim. Şimdi sadece müzik hüzünle geliyor, sözlerse hep başka evrenden çağırır gibiler.

    Beğen

    1. Zaten muazzez abaci ile ersoyu karistirmisim şimdi gördüm bu mallığımın affı için zeki murenden sen kimseyi sevemezsini armağan ediyorum iyice efkara bağlayalım 😦

      Liked by 1 kişi

Bir Cevap Yazın

